Zion's gate

Ihan uusi WordPress-sivusto

י״ט בתמוז ה׳תשפ״ד / torstai, heinäkuu 25, 2024

Uskomme perusta

Jeshua Hamassiah oli ja on Jumala lihassa, joka tuli alas antoi elämänsä ja vuodatti verensä meidän tähtemme, että meillä olisi iankaikkinen elämä. Ja että pelastuisimme synneistämme, kuolemalta ja kaikelta kiroukselta ja sairaudelta. Jeshua voitti nämä kaikki Golgatan keskimmäisellä ristillä. Hän oli todellakin JUMALA LIHASSA; Hän joka oli, on ja tuleva on  (ihie asser ihie.)

Jokaisen joka on synnytetty uudesti ylhäältä tulisi ottaa Upotuskaste eli mikve Jeshua Hamassiahin nimeen. (vrt. Apostolien Teot)

Pyhällä Hengellä täyttyminen, eri kielillä puhuminen.

Armolahjojen toiminta; erikoisesti henkien erottamisen armolahja, paljastaen valhe -profeetat, -evankelistat, -opettajat ja -paimenet. Ja kaiken sen mikä tulee uskovien yhteyteen hajottaen laumaa.

Uskomme, että Herrassa voimme käyttää kaikkia armolahjoja, mutta emme itse hallitse niitä, vaan että Pyhä Henki sanoo missä ja milloin voimme käyttää niitä. Ne ovat pyhiä lahjoja ja Herra saa kunnian kaikesta – hän ei anna meidän itse määräillä niiden käytöstä. Siksi emme pyri rukoilemaan kenenkään puolesta vain, jos joku pyytää. Vaan kun Jumalan henki kehottaa silloin rukoilemme ja sairaat voitelemme öljyllä raamatun sanan mukaan.

Uskomme kaiken mitä raamattu on ilmoittanut ja pyrimme etsimään alkuteksteistä heprea/ aramea  tietoa ja levittämään sitä tietoa mitä opiskellessamme olemme saaneet, koska uskomme että nyt lopunajassa tieto myös lisääntyy ja näin tulemme saamaan myös konkreettista tietoa sekä ilmestystietoa Herralta.

Ja erikoisesti ymmärrämme sen,  että Jumalan palvonta kuuluu uskon perustaan. Room. 12:1 Niin minä Jumalan armahtavan laupeuden kautta kehotan teitä, veljet, antamaan ruumiinne eläväksi, pyhäksi, Jumalalle otolliseksi uhriksi; tämä on teidän järjellinenjumalanpalveluksenne.
Antautuaksemme täysin Herran käyttöön 100 prosenttisesti ylistäen ja palvoen Häntä hengessä ja totuudessa. Näin tuo kaikki, mille perustukselle olemme laskeneet – Jeshua kalliolle – se kestää. Ylistyksen kautta tajuamme Jumalan valtasuuruuden, hänen voimansa hän antaa viisauden. Joh. 4:23 Mutta tulee aika ja on jo, jolloin totiset rukoilijat rukoilevat Isää hengessä ja totuudessa; sillä senkaltaisia rukoilijoita myös Isä tahtoo. (eng.käännös totiset palvojat palvovat Isää hengessä ja totuudessa.)

שמע ישראל ” אלוהינו ” אחד

Jos  haluat tulla kokouksiin tai  ottaa muuten yhteyttä postilaatikko on sitävarten.