Zion's gate

Ihan uusi WordPress-sivusto

י״ט בתמוז ה׳תשפ״ד / torstai, heinäkuu 25, 2024

Isä meidän rukous

Herra kun sinä opetit opetuslapsiasi rukoilemaan Isä meidän rukouksen niin mitä tarkoitit sillä? Miksi sellainen rukous on tärkeä? Mikä sanoma siinä on minulle? Millainen neuvo, viisaus ja varjelus?  Haluaisin ymmärtää sen niin, että voisin sydämestäni rukoilla sinun ajatus siinä mukana. Koska joskus minusta tuntuu siltä, että ihmiset rukoilevat sitä kirkoissa, ymmärtämättä mitä he rukoilevat ilman että heidän sydämensä on siinä kokonaan mukana, niin kuin se olisi joku uskonnollinen litania, jota ne vain toistavat. Vaikka se ei olekaan sitä vaan sinun elävät sanat ovat neuvoksi omillesi siksi tahtoisin ymmärtää tuon rukouksen syvyyden ja sinun sydämesi salaisuuden.

Lapseni kun opetin sinua rukoilemaan  Isä meidän joka olet taivaissa tahdoin kertoa, että voit lähestyä minua vailla lainkaan epäilystä tietäen minun rakastavan sinua, lähestyvän minua täydessä uskossa tietäen minun varmasti vastaavan.

Pyysin sinua jatkamaan rukoustasi  pyhitetty olkoon nimesi tahdoin  että lapseni ymmärtävät, että minä olen pyhä,  minä olen yksin synnitön. tahdon, että lapsillani on oikeanlainen Jumalan pelko että he yhtä aikaa ymmärtäisivät minun olevan armo ja totuus.  Se että minä olen kuluttava tuli täynnä kiivautta synnille, mutta täynnä rakkautta lapsilleni tahdoin, että morsiameni rukoilee tähän ymmärrystä lapsilleni.

Sitten kehotin sinua jatkamaan  tulkoon sinun valtakuntasi tahdoin sinun anovan läsnäoloa elämääsi, jotta löytäisit rakkaushetket kanssani ja voisin olla osa tavallista arkeasi  ja  anoisit että läsnäoloni voittaisi jokaisen sielun eli että ihmiset pelastuisivat. Ja että Morsian voisi pysyä uskon hengessä.

Tapahtukoon sinun tahtosi tahdoin lapsieni oppivan, että heidän kuuluu antaa itsensä minulle luovuttaa oma järki ja tahto ja tunteet ja rukouksessa  anottava minun suunnitelmaa elämäänsä ja toteuttaa sitä.

Myös maanpäällä niin kuin taivassa tässä tahdoin,  että lapseni oppivat sotimaan  ja  että tahtoni voisi tulla  heidän elämäänsä niin, että he oppivat sitomaan vihollien voimat omassa elämässään ja toisten elämässä. ja sitä kautta julistaa tahtoni toteutumista koko maailmassa.

Anna meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen leipämmeKun morsiameni on luovuttanut järjen, tahdon ja tunteet minulle hän tietää että Herra on ainoa apua taloudellisissa asioissa ja kaikissa hänen huolissaan. Hän pyytää apua kaikkiin ongelmiinsa. . Mutta tärkein asia mitä kansa tässä anoo on jokapäivästä hengellistä sanan leipää minulta. Tämä sisältää myös sen kun lapseni anoo sanan nälkää ja viisautta elämäänsä.

Anna meille meidän syntimme anteeksi, morsian ymmärtää avonsa hän tietää olevan syntinen ja sen että tarvitsee joka päivä puhdistusta minun veressäni. Morsian myös ymmärtää vereni voiman ja toivon että he käyttäsisivät sitä joka päivä.

Niinkuin mekin anteeksi annamme niille, jotka ovat meitä vastaan rikkoneet. Morsian tietää,  että anteeksi antaminen on minun käskyni  jasen  suojaa morsianta perkeleen juonilta ja katkeruudelta ja hajottavalta hengeltä. Samalla morsian toimii minun suunani kätenäni ja jalkoinani maailmassa sillä hän osoittaa sitä armoa,  joka minussa on jokaista kohtaan joka anoo syntejään anteeksi.

Äläkä saata meitä kiusaukseen. On sama kun morsameni rukoilisi anna Herra Jeshua meille hengellinen näkökyky nähdä kaikki vihollisen juonet ja linnakkket ja anna meille viisaus ja voima voittaa ne sinun veressäsi.

Vaan päästä meidät pahasta morsian tietää ,että hänen lihansa on liitossa saatanan kanssa ja valmis syntiin joka päivä.  Siksi hän myös tietää , että Herra Jeshua on ainoa joka voi vapauttaa meidät kaikesta synnistä ja synnin seurauksista eli niistä henkivallan linnakkeista,  joilla on synnin kautta lupa olla elämässämme.

Sillä sinun on valtakun voima ja kunnia iankaikkisesti aamen. Morsian ylistää Herraa hänen valtasuuruudestaan armostaan ja voimastaan, siitä, että hänen krkkautensa pysyy iankaiken ja että hän on suurempi ja korkein Jumala ylitse kaikkien muiden valtojen aamen.

Kiitos Herra , että vastasit rukoukseeni ja opetit minulle tahtoasi paljastit palan sydämestäsi. Tiedän, että antamasi rukous on väkevä ase saatanaa vastaan sillä se opettaa meitä rukoilemana  niin, että kaikki perkeleen teot tulevat tyhjiksi elämässämme ja koko maailmassa.

Kiitos Herra siitä

Susanna Gontjarov