Zion's gate

Ihan uusi WordPress-sivusto

י״ז בתמוז ה׳תשפ״ד / tiistai, heinäkuu 23, 2024

Näky

Vuonna 1996 Herra puhui minulle 24h-ylistyksestä seurakunnan keskellä ja myös siitä miten meidän uskovien olisi voitettava vihollisen linnoitukset. Ne, jotka vuosisatoja ovat sitoneet tätä maata ja Turun aluetta – nuo uskonnolliset henget, jotka ovat saaneet hallita Suomen Siionia.  Nyt on tullut aika murtaa noita linnoituksia.

Ylistyksen kautta käytävä sota hengen maailmassa oli osa siitä erikoistehtävästä, jonka Herra uskoi sydämelleni. Olemme saaneet harjoittaa kyseistä tehtävää pienen ”kommandojoukon” kanssa. Näkymme on siis alkanut ylistyspalvelutehtävästä, joka on johtanut profetaaliseen esirukouksen/ylistyksen palvelutehtävään sekä profetaaliseen opetukseen.

Ryhmämme on myös saanut olla seurakuntien keskellä palvelemassa uskon sisaria ja veljiä, johtamassa heitä ylistykseen. Erikoisesti meidän sydämellemme on Herra laskenut viimepäivinä juutalaiskansan evankelioinnin. Herra on puhunut meille siitä, että juutalaisille ensin. Kun näemme kuinka pakanain aika on päättymässä, Herra on todellakin kohottanut katseensa omien puoleen, eikä todellakaan hyljännyt heitä.

Ryhmämme tahtoo siunata ja rukoilla ja myös tuoda totuutta Jeshuasta Messiaasta hänen kansalleen. Olemme valmistautumassa todelliseen herätykseen, rukouksin ja myös opiskellen heprean kieltä, että voisimme voittaa mahdollisimman monet. Snl. 11:30. Vanhurskaan hedelmä on elämän puu, ja viisas voittaa sieluja. Erikoisesti koen, että tätä tarvitsemme omaisuuskansan takaisin tuomisessa Herran tykö. Yhdistyksemme tunnus psalmi on 9:15. ”että minä julistaisin kaikkia sinun ylistettäviä tekojasi tytär Siionin porteissa, riemuitsisin avustasi”

– Todellakin vartiopaikalla tuolla Siion portin luona me haluamme olla ja julistaa Herran suuria tekoja, voittaa niin kuin Joosua, joka  uskon kautta valtasi Jerikon. Pyhän Hengen johdossa me saamme kulkea ja kylvää henkeen, että ajan tullen voimme näkyvin silmin nähdä ne siunauksen virrat, jotka Herra tulee antamaan omien päälle kun uskollisesti rukoillemme ja palvomme Häntä.

Kaikki se pimeys paljastuu ja vihollinen ei viihdy siellä, missä Herran omat ylistävät hengessä ja totuudessa. Jumalan kirkkaus paljastaa pahan läsnäolon, ja sen täytyy lähteä koska se ei voi kestää Jumalan shekinaa/kirkkautta.

Laila Judith Gontjarov